باز آن یار بی وفا
نوشته شده توسط : از یاد رفته
باز آن یار بی وفا
باز آن یار با جفا
رفته بی من ای خدا
باز که شده درد آشنا
من تنها یا دل شدم
او با
کی شد همنوا
او که با من میدمید
او که از من می شنید
حال رفته بی من چرا
راز دل شد برملا
من بی او خوابم نبرد
او با کی شد هم قبا
باز من دیوانه شدم
مست با بیگانه شدم


او در دلم جا خوش بکرد
من رسوا ترین رسوا
خوش بودم وقتی که بود
مست بودم با دلبران

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net





:: بازدید از این مطلب : 801
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
زهير در تاریخ : 1390/10/16/5 - - گفته است :
به نام خدایی که شاید شناخته باشمش...
ابری باش بارا ن شو
ببار زمین خشک دلم تشنه توست ببار

جواب تشکرراباتوضیح وجواب کینه را باگذشت وجواب بی مهری رابامحبت وجواب بی ادبی رابا سکوت وجواب نگاه نامهربان را بالبخندوجواب خشم راباصبوری بده

/weblog/file/img/m.jpg
Peyman در تاریخ : 1390/6/6/0 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی خوبی داری لطف کن یه سری هم به وبلاگ بنده بزن و اگه خوشت اومد واسه تبادل لینک خبرم کن .
موفق باشی.

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1389/11/27/3 - - گفته است :
مراقب باشيد چيزهايی را که دوست داريد بدست‌آوريد وگرنه ناچارخواهيد بود چيزهايی را که بدست آورده‌ايد دوست داشته‌باشيد .
جرج برنارد شاو

منتظرم

/weblog/file/img/m.jpg
زهیر در تاریخ : 1389/11/25/1 - - گفته است :
*نازم آن شیخی که سوزد همچو شمع ؛بهر خلق
*گر شود پیدا به گرد او همه پروانه ایم
*تاب دیدن گر نداری دیده را برهم بنه
زآنکه ما ندیده عاشق بر رخ جانانه ایم...

سلام-وبلاگ جالبیه با شعر های قشنگ
امیدوارم منت بذارید بر سر ما و به وبلاگ منم سر بزنید خوشحال میشم نظر بدید...
به امید دیدار
وبلاگم :zoheir2011.persianblog.ir


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: